Z4A4 Marketing terytorialny, markowe produkty turystyczne
Szczegółowe informacje
- Czas szkolenia: 9:00-16:00
- Kategoria: ADMINISTRACJA, BIZNES
- Uczestnicy: 0
- Certyfikat: Tak
- Miejsce: QHOTEL PLUS WROCŁAW**** ul. Zaolziańska 2, Wrocław
- Język: polski
- Lekcje: 0
- Wyświetleń: 2444
- Wymagania: Nie
- Poziom:
- Max. osób: 20
- Termin: 06/13/2019
Opis
Uczestnicy: Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego, organizacji pozarządowych, przedsiębiorstw sektora prywatnego.
Wymagania wstępne: brak
Usługa dodatkowa: materiały szkoleniowe w formie elektronicznej CD/DVD
Oferujemy:
- Udział w dwudniowym szkoleniu
- * - należy doliczyć 23% VAT-u. Patrz warunki organizacyjne pkt. 3 zwolnienie z podatku VAT.
PLAN SZKOLENIA
WPROWADZENIE (ROZWIŃ)
Informacje o szkoleniu: Marketing terytorialny możemy postrzegać jako całokształt podejmowanych działań mających na celu przyciągnięcie do danego miasta, regionu inwestorów, turystów, rezydentów. Jednocześnie w ramach marketingu terytorialnego powinno promować się lokalne przedsiębiorstwa, aktywizować społeczność lokalną i budować korzystny wizerunek jednostki terytorialnej.
W dobie nasilonej konkurencji, także między jednostkami samorządu terytorialnego, wiedza o posiadanych zasobach, opracowanie spójnej strategii promocji, umiejętność właściwego kreowania wizerunku stają się kluczowymi czynnikami w aspekcie długofalowej strategii konkurencyjnej danego obszaru. Jednostki terytorialne, które w odpowiednim czasie wykreują własne unikalne markowe produkty mają szansę na szybszy rozwój swojego terytorium i podniesienie jakości życia mieszkańców, które powinno być jednym z ważniejszych efektów działania władz lokalnych (regionalnych).
W każdej jednostce terytorialnej tkwi ukryty potencjał turystyczny, marketingowy, wizerunkowy. Celem szkolenia jest wskazanie kluczowych obszarów, w których może być budowana przewaga konkurencyjna jednostek samorządu terytorialnego w odniesieniu do wybranych obszarów marketingu terytorialnego.
PROGRAM SZKOLENIA (ROZWIŃ)
- przesłanki budowania strategii promocji jednostek samorządu terytorialnego;
- elementy strategii promocji jednostek terytorialnych;
- adresaci działań promocyjnych;
- atrakcyjność turystyczna jednostek terytorialnych;
- rola marki w promocji jednostek terytorialnych;
- kluczowe obszary działań promocyjnych (turystyka i rekreacja, przedsiębiorczość, nauka, kultura);
- system identyfikacji wizualnej;
- poszukiwanie unikalnych cech, walorów jednostek terytorialnych;
- markowe produkty turystyczne;
- produkty lokalne w kontekście działań promocyjnych;
- organizowanie imprez (eventów), pomysłem na udaną promocję;
- narzędzia kreowania wizerunku jednostek terytorialnych;
- tworzenie wizji i misji jednostek terytorialnych;
- rola aktywności społeczności lokalnej.
HARMONOGRAM SZKOLENIA (ROZWIŃ)
8:45 – 9:00 REJESTRACJA UCZESTNIKÓW
9:00 – 10:45 SZKOLENIE
10:45 – 11:00 PRZERWA KAWOWA
11:00 – 12:45 SZKOLENIE
13:00 – 13:30 PRZERWA OBIADOWA
13:30 – 15:15 SZKOLENIE
15:15 – 16:00 PYTANIA/STUDIUM PRZYPADKÓW
Nasze pomieszczenia konferencyjne na tle innych obiektów konferencyjnych we Wrocławiu wyróżniają duże okna zapewniające dostęp do światła dziennego. W centrum konferencyjnym można bezpłatnie korzystać z Internetu.
Obiekt mieści się w centrum miasta, zaledwie 1,5 km od Rynku Starego Miasta, 800 metrów od Dworca Kolejowego i 900 metrów od Dworca Autobusowego. W najbliższym otoczeniu hotelu zlokalizowany jest wieżowiec Sky Tower – najwyższy budynek w Polsce. Na popularność obiektu, który jest jednym z najczęściej wybieranych hoteli, wpływa także bliskość głównych atrakcji miasta.
WARUNKI ORGANIZACYJNE
1. Przesłanie do Organizatora wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Organizatorem a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Organizator nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
3. Koszty szkolenia podane w ofercie są kwotami netto, doliczane jest 23% VAT-u. W przypadku zwolnienia z podatku VAT niezbędna jest akceptacja oświadczenia znajdującego się w formularzu zgłoszeniowym.
4. Organizator najpóźniej na 3 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
5. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych z 7-dniowym terminem płatności i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
Wypełnij elektroniczny formularz zgłoszeniowy
Pobierz formularz zgłoszeniowy
i prześlij go do nas fax-em: 85 8742006
lub na adres e-mail: zgloszenia@kompleto.pl
Trenerzy
-
trener biznesu, pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, inwestor, doradca strategiczny. Ponad 2000 zrealizowanych komercyjnych godzin szkoleniowych z zakresu ekonomii i zarządzania. Poparta sukcesami praktyka w konsultingu (m.in. strategie rozwoju, promocji samorządów, studia wykonalności, raporty badawcze), współpraca z Millward Brown SMG/KRC, Asseco Data Systems (COMBIDATA Poland), Aviva (Commercial Union), BNY Mellon oraz ponad 60. jednostkami samorządu terytorialnego. Współpraca m.in. z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, Narodową Agencją Wymiany Akademickiej – NAWA, Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, Ministerstwem Sprawiedliwości, Ministerstwem Inwestycji i Rozwoju, Śląskim Centrum Przedsiębiorczości, Urzędem Marszałkowskim Województwa Zachodniopomorskiego, Urzędem Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego.
Nie ma jeszcze żadnych recenzji.