Z4A4 Marketing terytorialny, markowe produkty turystyczne

Z4A4 Marketing terytorialny, markowe produkty turystyczne

Cena:

Szczegółowe informacje

  • Miejsce: QHOTEL PLUS WROCŁAW**** ul. Zaolziańska 2, Wrocław
  • Język: polski
  • Lekcje: 0
  • Wyświetleń: 2033
  • Wymagania: Nie
  • Poziom:
  • Max. osób: 20
  • Termin: 06/13/2019

Opis

Uczestnicy: Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego, organizacji pozarządowych, przedsiębiorstw sektora prywatnego.

Wymagania wstępne: brak

Usługa dodatkowa: materiały szkoleniowe w formie elektronicznej CD/DVD

Oferujemy:

Doświadczony trener
Materiały szkoleniowe
Przerwa kawowa i lunch
Sala multimedialna
Dyplom ukończenia szkolenia
Cena za osobę:
890/netto*
  • Udział w dwudniowym szkoleniu
  • * - należy doliczyć 23% VAT-u. Patrz warunki organizacyjne pkt. 3 zwolnienie z podatku VAT.

PLAN SZKOLENIA

WPROWADZENIE (ROZWIŃ)

Informacje o szkoleniu:  Marketing terytorialny możemy postrzegać jako całokształt podejmowanych działań mających na celu przyciągnięcie do danego miasta, regionu inwestorów, turystów, rezydentów. Jednocześnie w ramach marketingu terytorialnego powinno promować się lokalne przedsiębiorstwa, aktywizować społeczność lokalną i budować korzystny wizerunek jednostki terytorialnej.

W dobie nasilonej konkurencji, także między jednostkami samorządu terytorialnego, wiedza o posiadanych zasobach, opracowanie spójnej strategii promocji, umiejętność właściwego kreowania wizerunku stają się kluczowymi czynnikami w aspekcie długofalowej strategii konkurencyjnej danego obszaru. Jednostki terytorialne, które w odpowiednim czasie wykreują własne unikalne markowe produkty mają szansę na szybszy rozwój swojego terytorium i podniesienie jakości życia mieszkańców, które powinno być jednym z ważniejszych efektów działania władz lokalnych (regionalnych).

W każdej jednostce terytorialnej tkwi ukryty potencjał turystyczny, marketingowy, wizerunkowy. Celem szkolenia jest wskazanie kluczowych obszarów, w których może być budowana przewaga konkurencyjna jednostek samorządu terytorialnego w odniesieniu do wybranych obszarów marketingu terytorialnego.

PROGRAM SZKOLENIA (ROZWIŃ)

  • przesłanki budowania strategii promocji jednostek samorządu terytorialnego;
  • elementy strategii promocji jednostek terytorialnych;
  • adresaci działań promocyjnych;
  • atrakcyjność turystyczna jednostek terytorialnych;
  • rola marki w promocji jednostek terytorialnych;
  • kluczowe obszary działań promocyjnych (turystyka i rekreacja, przedsiębiorczość, nauka, kultura);
  • system identyfikacji wizualnej;
  • poszukiwanie unikalnych cech, walorów jednostek terytorialnych;
  • markowe produkty turystyczne;
  • produkty lokalne w kontekście działań promocyjnych;
  • organizowanie imprez (eventów), pomysłem na udaną promocję;
  • narzędzia kreowania wizerunku jednostek terytorialnych;
  • tworzenie wizji i misji jednostek terytorialnych;
  • rola aktywności społeczności lokalnej.

HARMONOGRAM SZKOLENIA (ROZWIŃ)

8:45 – 9:00 REJESTRACJA UCZESTNIKÓW

9:00 – 10:45 SZKOLENIE

10:45 – 11:00 PRZERWA KAWOWA

11:00 – 12:45 SZKOLENIE

13:00 – 13:30 PRZERWA OBIADOWA

13:30 – 15:15  SZKOLENIE

15:15 – 16:00 PYTANIA/STUDIUM PRZYPADKÓW

Miejsce szkolenia

QHOTEL PLUS WROCŁAW**** ul. Zaolziańska 2, Wrocław

Nasze pomieszczenia konferencyjne na tle innych obiektów konferencyjnych we Wrocławiu wyróżniają duże okna zapewniające dostęp do światła dziennego. W centrum konferencyjnym można bezpłatnie korzystać z Internetu.

Obiekt mieści się w centrum miasta, zaledwie 1,5 km od Rynku Starego Miasta, 800 metrów od Dworca Kolejowego i 900 metrów od Dworca Autobusowego. W najbliższym otoczeniu hotelu zlokalizowany jest wieżowiec Sky Tower – najwyższy budynek w Polsce. Na popularność obiektu, który jest jednym z najczęściej wybieranych hoteli, wpływa także bliskość głównych atrakcji miasta.

WARUNKI ORGANIZACYJNE

1. Przesłanie do Organizatora wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Organizatorem a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).

2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Organizator nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.

3. Koszty szkolenia podane w ofercie są kwotami netto, doliczane jest 23% VAT-u. W przypadku zwolnienia z podatku VAT niezbędna jest akceptacja oświadczenia znajdującego się w formularzu zgłoszeniowym.

4. Organizator najpóźniej na 3 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.

5. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych z 7-dniowym terminem płatności i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.

ZAPISZ SIĘ

Zgłoszenia przyjmujemy na dwa sposoby

Wypełnij elektroniczny formularz zgłoszeniowy

Pobierz formularz zgłoszeniowy
i prześlij go do nas fax-em:
85 8742006
lub na adres e-mail: zgloszenia@kompleto.pl

Trenerzy

  • trener biznesu, pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, inwestor, doradca strategiczny. Ponad 2000 zrealizowanych komercyjnych godzin szkoleniowych z zakresu ekonomii i zarządzania. Poparta sukcesami praktyka w konsultingu (m.in. strategie rozwoju, promocji samorządów, studia wykonalności, raporty badawcze), współpraca z Millward Brown SMG/KRC, Asseco Data Systems (COMBIDATA Poland), Aviva (Commercial Union), BNY Mellon oraz ponad 60. jednostkami samorządu terytorialnego. Współpraca m.in. z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, Narodową Agencją Wymiany Akademickiej – NAWA, Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, Ministerstwem Sprawiedliwości, Ministerstwem Inwestycji i Rozwoju, Śląskim Centrum Przedsiębiorczości, Urzędem Marszałkowskim Województwa Zachodniopomorskiego, Urzędem Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego.

Recenzje szkolenia

Na podstawie 0 recenzji
0
Ogólna
5
0%
0
4
0%
0
3
0%
0
2
0%
0
1
0%
0

Bądź pierwszą osobą, która napisze recenzję "“Z4A4 Marketing terytorialny, markowe produkty turystyczne”

Nie ma jeszcze żadnych recenzji.