S4S4 Marketing terytorialny, markowe produkty turystyczne – szkolenie zamknięte

S4S4 Marketing terytorialny, markowe produkty turystyczne – szkolenie zamknięte

Szczegółowe informacje

  • Miejsce: Siedziba Zamawiającego
  • Język: polski
  • Lekcje: 0
  • Wyświetleń: 235
  • Wymagania: Nie
  • Poziom:
  • Max. osób: 20
  • Termin:

Opis

Informacje o szkoleniu:  Marketing terytorialny możemy postrzegać jako całokształt podejmowanych działań mających na celu przyciągnięcie do danego miasta, regionu inwestorów, turystów, rezydentów. Jednocześnie w ramach marketingu terytorialnego powinno promować się lokalne przedsiębiorstwa, aktywizować społeczność lokalną i budować korzystny wizerunek jednostki terytorialnej.

W dobie nasilonej konkurencji, także między jednostkami samorządu terytorialnego, wiedza o posiadanych zasobach, opracowanie spójnej strategii promocji, umiejętność właściwego kreowania wizerunku stają się kluczowymi czynnikami w aspekcie długofalowej strategii konkurencyjnej danego obszaru. Jednostki terytorialne, które w odpowiednim czasie wykreują własne unikalne markowe produkty mają szansę na szybszy rozwój swojego terytorium i podniesienie jakości życia mieszkańców, które powinno być jednym z ważniejszych efektów działania władz lokalnych (regionalnych).

W każdej jednostce terytorialnej tkwi ukryty potencjał turystyczny, marketingowy, wizerunkowy. Celem szkolenia jest wskazanie kluczowych obszarów, w których może być budowana przewaga konkurencyjna jednostek samorządu terytorialnego w odniesieniu do wybranych obszarów marketingu terytorialnego.

Uczestnicy: Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego, organizacji pozarządowych, przedsiębiorstw sektora prywatnego.

Wymagania wstępne: brak

Program: Dostosowany pod uczestników szkolenia na podstawie formularza zapotrzebowania.

Szkolenie realizowane w siedzibie Zamawiającego.

Usługa dotyczy realizacji szkolenia dwudniowego do 20 osób – możliwe dostosowanie pod konkretne zapotrzebowanie Zamawiającego.

Termin szkolenia do ustalenia z Zamawiającym.

Usługa dodatkowa: sala szkoleniowa, catering, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej CD/DVD lub dostępnych na stronie www.

Program szkolenia

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA (ROZWIŃ)

  • przesłanki budowania strategii promocji jednostek samorządu terytorialnego;
  • elementy strategii promocji jednostek terytorialnych;
  • adresaci działań promocyjnych;
  • atrakcyjność turystyczna jednostek terytorialnych;
  • rola marki w promocji jednostek terytorialnych;
  • kluczowe obszary działań promocyjnych (turystyka i rekreacja, przedsiębiorczość, nauka, kultura);
  • system identyfikacji wizualnej;
  • poszukiwanie unikalnych cech, walorów jednostek terytorialnych;
  • markowe produkty turystyczne;
  • produkty lokalne w kontekście działań promocyjnych;
  • organizowanie imprez (eventów), pomysłem na udaną promocję;
  • narzędzia kreowania wizerunku jednostek terytorialnych;
  • tworzenie wizji i misji jednostek terytorialnych;
  • rola aktywności społeczności lokalnej.

Przykładowy Harmonogram

8:45-9:00 REJESTRACJA UCZESTNIKÓW

Przy rejestracji uczestnicy proszeni są o wpisanie się na listę obecności oraz potwierdzenie odebrania materiałów szkoleniowych. Organizator informuje uczestnika o wszelkich udogodnieniach i planowym przebiegu szkolenia.

10:45-11:00 PRZERWA KAWOWA

Kawa, herbata, woda, soki  i słodki poczęstunek.

13:00 – 13:30 PRZERWA OBIADOWA

Dania obiadowe serwowane są na zastawie w wydzielonym pomieszczeniu restauracyjnym.

WARUNKI ORGANIZACYJNE

1. Przesłanie do Organizatora wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Organizatorem a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą/instytucją (w przypadku osób prawnych).

2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Organizator nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.

3. Koszty szkolenia podane w ofercie są kwotami netto, doliczane jest 23% VAT-u. W przypadku zwolnienia z podatku VAT niezbędna jest akceptacja oświadczenia znajdującego się w formularzu zgłoszeniowym.

4. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych z 7-dniowym terminem płatności i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.

Chcesz zamówić szkolenie lub masz pytania? Napisz do nas!

Zostaw kontakt do siebie i opisz swoją potrzebę, a my przedstawimy Ci ofertę na wykonanie usługi.

Zgadzam się na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną

*Zapoznałem się i akceptuję warunki ochrony danych osobowych (polityka prywatności) (tutaj)


* - pola wymagane

Trenerzy

  • trener biznesu, pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, inwestor, doradca strategiczny. Ponad 2000 zrealizowanych komercyjnych godzin szkoleniowych z zakresu ekonomii i zarządzania. Poparta sukcesami praktyka w konsultingu (m.in. strategie rozwoju, promocji samorządów, studia wykonalności, raporty badawcze), współpraca z Millward Brown SMG/KRC, Asseco Data Systems (COMBIDATA Poland), Aviva (Commercial Union), BNY Mellon oraz ponad 60. jednostkami samorządu terytorialnego. Współpraca m.in. z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, Narodową Agencją Wymiany Akademickiej – NAWA, Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, Ministerstwem Sprawiedliwości, Ministerstwem Inwestycji i Rozwoju, Śląskim Centrum Przedsiębiorczości, Urzędem Marszałkowskim Województwa Zachodniopomorskiego, Urzędem Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego.

Recenzje szkolenia

Na podstawie 0 recenzji
0
Ogólna
5
0%
0
4
0%
0
3
0%
0
2
0%
0
1
0%
0

Bądź pierwszą osobą, która napisze recenzję "“S4S4 Marketing terytorialny, markowe produkty turystyczne – szkolenie zamknięte”

Nie ma jeszcze żadnych recenzji.