S4S4 Marketing terytorialny, markowe produkty turystyczne – szkolenie zamknięte
Szczegółowe informacje
- Czas szkolenia: 9:00-16:00
- Kategoria: ADMINISTRACJA, BIZNES, MARKETING
- Uczestnicy: 0
- Certyfikat: Tak
- Miejsce: Siedziba Zamawiającego
- Język: polski
- Lekcje: 0
- Wyświetleń: 1203
- Wymagania: Nie
- Poziom:
- Max. osób: 20
- Termin:
Opis
Informacje o szkoleniu: Marketing terytorialny możemy postrzegać jako całokształt podejmowanych działań mających na celu przyciągnięcie do danego miasta, regionu inwestorów, turystów, rezydentów. Jednocześnie w ramach marketingu terytorialnego powinno promować się lokalne przedsiębiorstwa, aktywizować społeczność lokalną i budować korzystny wizerunek jednostki terytorialnej.
W dobie nasilonej konkurencji, także między jednostkami samorządu terytorialnego, wiedza o posiadanych zasobach, opracowanie spójnej strategii promocji, umiejętność właściwego kreowania wizerunku stają się kluczowymi czynnikami w aspekcie długofalowej strategii konkurencyjnej danego obszaru. Jednostki terytorialne, które w odpowiednim czasie wykreują własne unikalne markowe produkty mają szansę na szybszy rozwój swojego terytorium i podniesienie jakości życia mieszkańców, które powinno być jednym z ważniejszych efektów działania władz lokalnych (regionalnych).
W każdej jednostce terytorialnej tkwi ukryty potencjał turystyczny, marketingowy, wizerunkowy. Celem szkolenia jest wskazanie kluczowych obszarów, w których może być budowana przewaga konkurencyjna jednostek samorządu terytorialnego w odniesieniu do wybranych obszarów marketingu terytorialnego.
Uczestnicy: Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego, organizacji pozarządowych, przedsiębiorstw sektora prywatnego.
Wymagania wstępne: brak
Program: Dostosowany pod uczestników szkolenia na podstawie formularza zapotrzebowania.
Szkolenie realizowane w siedzibie Zamawiającego.
Usługa dotyczy realizacji szkolenia dwudniowego do 20 osób – możliwe dostosowanie pod konkretne zapotrzebowanie Zamawiającego.
Termin szkolenia do ustalenia z Zamawiającym.
Usługa dodatkowa: sala szkoleniowa, catering, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej CD/DVD lub dostępnych na stronie www.
Program szkolenia
PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA (ROZWIŃ)
- przesłanki budowania strategii promocji jednostek samorządu terytorialnego;
- elementy strategii promocji jednostek terytorialnych;
- adresaci działań promocyjnych;
- atrakcyjność turystyczna jednostek terytorialnych;
- rola marki w promocji jednostek terytorialnych;
- kluczowe obszary działań promocyjnych (turystyka i rekreacja, przedsiębiorczość, nauka, kultura);
- system identyfikacji wizualnej;
- poszukiwanie unikalnych cech, walorów jednostek terytorialnych;
- markowe produkty turystyczne;
- produkty lokalne w kontekście działań promocyjnych;
- organizowanie imprez (eventów), pomysłem na udaną promocję;
- narzędzia kreowania wizerunku jednostek terytorialnych;
- tworzenie wizji i misji jednostek terytorialnych;
- rola aktywności społeczności lokalnej.
Przykładowy Harmonogram
8:45-9:00 REJESTRACJA UCZESTNIKÓW
Przy rejestracji uczestnicy proszeni są o wpisanie się na listę obecności oraz potwierdzenie odebrania materiałów szkoleniowych. Organizator informuje uczestnika o wszelkich udogodnieniach i planowym przebiegu szkolenia.
10:45-11:00 PRZERWA KAWOWA
Kawa, herbata, woda, soki i słodki poczęstunek.
13:00 – 13:30 PRZERWA OBIADOWA
Dania obiadowe serwowane są na zastawie w wydzielonym pomieszczeniu restauracyjnym.
WARUNKI ORGANIZACYJNE
1. Przesłanie do Organizatora wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Organizatorem a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą/instytucją (w przypadku osób prawnych).
2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Organizator nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
3. Koszty szkolenia podane w ofercie są kwotami netto, doliczane jest 23% VAT-u. W przypadku zwolnienia z podatku VAT niezbędna jest akceptacja oświadczenia znajdującego się w formularzu zgłoszeniowym.
4. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych z 7-dniowym terminem płatności i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
Trenerzy
-
trener biznesu, pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, inwestor, doradca strategiczny. Ponad 2000 zrealizowanych komercyjnych godzin szkoleniowych z zakresu ekonomii i zarządzania. Poparta sukcesami praktyka w konsultingu (m.in. strategie rozwoju, promocji samorządów, studia wykonalności, raporty badawcze), współpraca z Millward Brown SMG/KRC, Asseco Data Systems (COMBIDATA Poland), Aviva (Commercial Union), BNY Mellon oraz ponad 60. jednostkami samorządu terytorialnego. Współpraca m.in. z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, Narodową Agencją Wymiany Akademickiej – NAWA, Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, Ministerstwem Sprawiedliwości, Ministerstwem Inwestycji i Rozwoju, Śląskim Centrum Przedsiębiorczości, Urzędem Marszałkowskim Województwa Zachodniopomorskiego, Urzędem Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego.
Nie ma jeszcze żadnych recenzji.